NATJEČAJ za radno mjesto POMOĆNIK/ICA ZA DJECU S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
Bjelovar, 19. rujna 2025. godine
NATJEČAJ
za radno mjesto
POMOĆNIK/ICA ZA DJECU S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
- jedan/a (1) izvršitelja/ica, s punim radnim vremenom, na određeno vrijeme za rad u programu odgojno – obrazovnog rada u Dječjem vrtiću „Račići u Novoj Rači.
- Mjesto rada: Nova Rača
- Naknada za prijevoz: u cijelosti
- Vrsta zaposlenja: na određeno
- Radno iskustvo: 1 godina
Uvjeti:
- kandidati moraju ispunjavati uvjete iz članka 24. i 25. Zakona o predškolskom odgoju obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22 i 101/23) (dalje: ZPOO-a)
- Pravilnika o odgovarajućoj vrsti i razini obrazovanja odgojno-obrazovnih i ostalih radnika u dječjem vrtiću, ustanovama te drugim pravnim i fizičkim osobama koje provode programe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (NN 14/2024)
- Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada Dječjeg vrtića „Račići“
- da nije roditelj niti drugi član uže obitelji djeteta kojem se pruža potpora
Na natječaj se pod ravnopravnim uvjetima mogu prijaviti osobe oba spola. Riječi i pojmovi koji se koriste u ovom natječaju, a koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira u kojem su rodu navedeni.
Uz pisanu prijavu (vlastoručnu potpisanu) kandidati su dužni priložiti:
- životopis
- dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određenih ovim natječajem (presliku diplome): završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje
- dokaz o državljanstvu
- dokaz o nepostojanju zapreka za zasnivanje radnog odnosa sukladno čl. 24. i 25. ZPOO-a (ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja):
a) uvjerenje/potvrda nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (čl. 25. st. 2. ZPOO-a);
b) uvjerenje/potvrda nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi prekršajni postupak (čl. 25. st. 3. i 4. ZPOO-a);
c) potvrda Hrvatskog zavoda za socijalni rad da protiv kandidata nisu izrečene mjere za zaštitu dobrobiti djeteta (čl. 25. st.10. ZPOO-a)
- potvrda odnosno elektronički zapis o podacima evidentirani u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja),
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a odabrani kandidat prije potpisa ugovora o radu obvezan je predočiti dokumentaciju u izvorniku ili u ovjerenim preslikama.
Prije sklapanja ugovora o radu izabrani kandidat mora imati i utvrđenu zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta pomoćnika za djecu s teškoćama u razvoju sukladno čl. 24. st. 2. ZPOO- a.
Ako kandidat ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju dužan je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta po natječaju, sve dokaze o ostvarenju prava prednosti pri zapošljavanju i rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz kojeg je vidljivo navedeno pravo, potvrdu o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izdanom u vrijeme trajanja natječaja te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod prethodnog poslodavca (pravomoćno rješenje, odluka, ili drugi pravni akt).
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti temeljem članka 102. st. 1. – 3. Zakona o braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21),) te članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužni su se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19 i 84/21) dužan je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta dostaviti sve potrebne dokaze iz članka 103. navedenog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju dostupni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje843/843 te poveznici https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostva rivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), dužan je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta dostaviti sve potrebne dokaze iz članka 49. navedenog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju dostupni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja : https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje843/843 , a dodatne informacije o dokazima koji su potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju, potražiti na sljedećoj poveznici: (https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ost varivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civi lnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf).
Prijave na natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom „ZA NATJEČAJ – POMOĆNIK/ICA ZA DJECU S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU“ poštom preporučeno na adresu UDRUGA OSOBA OŠTEĆENA SLUHA BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE, Masarykova 8, 43 000 Bjelovar.
Natječaj će se objaviti dana 22. rujna 2025. na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, na mrežnoj stranici UDRUGA OSOBA OŠTEĆENA SLUHA BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE, (http://uoosbbz.hr/).
Rok za podnošenje prijava na natječaj istječe 30. rujna 2025. godine.
Kandidat prijavom na natječaj daje suglasnost UDRUGI OSOBA OŠTEĆENA SLUHA BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE na prikupljanje, korištenje i obradu svojih osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i zapošljavanja te za korištenje u svrhu sklapanja ugovora, kontaktiranja i objave na mrežnim stranicama Udruge sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (NN br. 42/18).
O rezultatima provedenog natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od osam (8) dana od dana donošenja odluke o odabiru kandidata na sjednici Izvršnog odbora udruge putem mrežne stranice Udruge.
Kandidati prijavljeni na natječaj mogu tražiti vraćanje svoje dokumentacije, uz prethodnu najavu, u tajništvu Udruge.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju. Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.